Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Reklamacje

 

Reklamacje

Bony nie podlegają zwrotowi ani wymianie na gotówkę.

Za ich niewykorzystanie nie przysługuje zwrot pieniędzy.

W przypadku gdy zakupiony u nas towar okaże się uszkodzony podczas transportu lub zostanie błędnie wystawiony voucher masz prawo go reklamować.

Reklamację najlepiej złożyć na adres e-mail: glowacki@malinowyraj.com lub drogą pocztową na adres ul. Hotel Malinowy Raj, ul.Partyzantów 18A, 28-131 Solec-Zdrój .

Reklamowany voucher należy wysłać na adres: Hotel Malinowy Raj, ul. Partyzantów 18A, 28-131 Solec-Zdrój

W związku z wadą możesz żądać:

• wymiany rzeczy na wolną od wad,

• usunięcia wady, Co do zasady reklamację możesz zgłosić w ciągu 3 dni od dostarczenia vouchera.

Rozpatrzenie Twojej reklamacji (ustosunkowanie się do niej) nastąpi w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez nas Twojego zgłoszenia reklamacyjnego. Więcej informacji na temat reklamacji znajdziesz w naszym regulaminie sprzedaży.

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl